29.11.10

Ordinea de zi

Am nevoie de amintiri. Orice om are nevoie de amintiri si nu neaparat ca sa se poata lega de trecut pentru a-si conecta prezentul, are nevoie de amintiri pentru ca il formeaza.Ce sunt regretele si de ce le ai? Regretam cand renuntam la in favoarea unui lucru care se dovedeste a fi mai nociv, regretam cand pierdem, regretam cand suntem mintiti, tradati, aruncati la gunoi.
 Regretam cand nu stim sa pastram oameni langa noi si uneori regretam pana si randuri stupide ca astea si le stergem. Eu nule sterg. Eu nu le regret. Nu am regrete desi interiorul craniului meu arata ca o viziune a iadului in care flacari imense parca ameninta tot universul, sunt atatea amintiri acolo si doamne, chiar au aceleasi culori. Poate ne nastem cu amintirile astea in cap si cineva trebuie sa le activeze...nu stiu, poate's prea multe.
Mi-e dor si nu mi-e dor, as putea sa uit dar nu vreau sau as vrea sa uit dar nu pot.Singura realizare importanta e faptul ca am iubit, am iubit toti oamenii care mi-au lasat amintiri sunt mai valoroase decat orice ne putem folosi cu scopul fortat de a nu uita...eu ma folosesc tot de voi ca sa nu va uit si da,
 inca va iubesc...pe voi - oamenii datorita carora eu am un trecut care m-a upgradat...
  O sa ma apuc cu mainile de marginea lumii, o sa scot capul prin ea si o sa tip pana imi plesnesc amigdalele ca, atat cat a fost sa fie, de fiecare data, A FOST PERFECT!