29.11.10

Nimic prea mult

Sunt genul de persoana care pune suflet in prietenii si incerca sa nu dezamagesca pe nimeni...incearca. Mi-ar fi placut sa fiu punctuala...mi-ar fi placut doar...si mi-ar fi placut o vara infinita...i'm just a dreamer...dispar in
60 de secunde, dar revin intr-un minut. Imi place viata, imiplac zgomotele ce-mi hranesc linistea, iubesc oamenii si m-am educat cu conceptia "connex-viitorul suna bine". Inclin sa cred ca pesimismul atrage necazuri si ca viata se poate modela usor cu un pic de vointa.
 Uneori oamenii sunt sunete mute in urechea vietii, intra si ies fara sa lase nimic in urma. Ma plictisesc
"etichetele" si cei care le lipesc. Am fost in prea multe "acolo" pentru foarte multi "nimeni" si o sa continui mereu sa trezesc in voi intrebari de genu.."Cum ar fi fost daca nu ne intalneam atunci?" mai bine sau mai rau :).
 Imi controlez bine interiorul si oscilez intre "frumoasa si bestia".Imi place sa las amintiri,sa iubesc,sa gresesc si s-o iau de la capat,pentru ca pot...iubesc sa pierd pentru ca mai apoi sa simt mirosul dulce a ceea ce castig.Am pierdut mult timp,prieteni,multe veri fara apus,si realizez ca exista mentalitatice creaza dependenta.....si te trezesti apoi ca iti doresti sa retraiesti acea obsesie,pentru ca asta a devenit,O OBSESIE!